Pagina 4 din 34« Anunțuri mai noi123456 ... 34Anunțuri mai vechi »
13feb.2019

Angajări - Auditor intern


ANUNȚ
privind concursul pentru ocuparea postului vacant de
Auditor intern cod C.O.R.: 241105
Perioada determinata – timp partial

Numărul si nivelul posturilor scoase la concurs: 1
Structurile în cadrul cărora se află aceste posturi: R.A.T.C. – Compartiment Management Integrat
Denumirea postului pentru care se organizează concursul: Auditor intern

Documentele solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs:
  • CV în format Europass, redactat in limba romana (original);
  • Cazier judiciar (original);
  • Act identitate (copie simpla);
  • Acte de studii/acte formare profesionala (copie simpla) precum si copiile documentelor care atestă îndeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de regie;
  • Documente doveditoare ale activitatii (carnet de munca/adeverinte vechime/extras Revisal- copie simpla);
  • Adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare (original), eliberată cu cel mult 2 luni anterior derulării concursului de către către unitătile abilitate;

Locul de depunere a dosarului de concurs: Sediul R.A.T.C. – Serviciul Resurse Umane
Datele de contact ale persoanei care asigură secretariatul comisiei de concurs:
Nume si prenume: Dumitru Ligia
Telefon: 0241/618581, interior 418

a) Conditiile specifice:
  • Studii – studii superioare
  • Certificari ISO 9001: 2015; ISO 14001:2015
  • Experienta in domeniul implementarii gestionarii si perfectionarii sistemului de management integrat (calitate, mediu si securitatea muncii)
  • Cunoasterea si utilizarea PC, Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) nivel avansat

b) Conditiile necesare ocupării postului:
  • să aveti cetătenie română si domiciliul în România;
  • să aveti vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • să aveti capacitate deplină de exercitiu;
  • să aveti o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidati;
  • să îndepliniţi condiţiile de studii şi de vechime, potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  • să nu fi fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, ce ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

c) Tipul probelor de concurs, locul, data şi ora desfăşurării acestora:

Nr.crt.Tipul probeiLocul desfășurăriiDataOra începerii
1Proba practicăSediul RATC Constanta05.03.201910:00
2InterviulSediul RATC Constanta07.03.201910:00

Bibliografia:
  • SR EN ISO 9001:2015
  • SR EN ISO 14001:2015
  • SR EN ISO 18001:2008

d) Calendarul de desfăşurare a concursului:

Nr.crt.Tipul probeiTermene
1Depunerea dosarelor de concurs22.02.2019
2Datele de desfăşurare a probelor de concursConform lit.c)
3Termenul la care se afişează rezultatele pentru proba scrisă05.03.2019
4Termenul la care se afişează rezultatele pentru interviu07.03.2019
5Termenul în care se pot depune contestaţiile06.03.2019
6Termenul în care se afişează rezultatele contestaţiilor07.03.2019

Președinte comisie,
Soceanu Mariana


12feb.2019

Angajări - Inginer informatică/Programator

ANUNȚ
privind concursul pentru ocuparea postului vacant de
Inginer informatică/Programator
cod C.O.R.: 251202/251203
Perioadă nedeterminată

Numărul si nivelul posturilor scoase la concurs: 2
Structurile în cadrul cărora se află aceste posturi: R.A.T.C. – Serviciul Tehnologia Informatiei
Denumirea postului pentru care se organizează concursul: Inginer informatica/Programator
Documentele solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs:
  • CV în format Europass, redactat in limba romana (original);
  • Cazier judiciar (original);
  • Act identitate (copie simpla);
  • Acte de studii/acte formare profesionala (copie simpla) precum si copiile documentelor care atestă îndeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de regie;
  • Documente doveditoare ale activitatii (carnet de munca/adeverinte vechime/extras Revisal- copie simpla);
  • Adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare (original), eliberată cu cel mult 2 luni anterior derulării concursului de către către unitătile abilitate;

Locul de depunere a dosarului de concurs: Sediul R.A.T.C. – Serviciul Resurse Umane
Datele de contact ale persoanei care asigură secretariatul comisiei de concurs:
Nume si prenume: Dumitru Ligia
Telefon: 0241/618581, interior 418

a) Conditiile specifice:
  • Studii – studii superioare
  • Cunoştinţe de administrare retea, hardware si software; calculatoare personale – arhitectura, componente, caracteristici, periferice, diagnosticare defecte; sisteme de operare Windows/Linux, programare: HTML, PHP, Java; baze de date SQL; editoare de text, calcul tabelar, prezentari
  • Limba engleza – nivel avansat
  • Persoana dinamica, energica si orientata catre rezultate

b) Conditiile necesare ocupării postului:
  • să aveți cetățenie română și domiciliul în România;
  • să aveți vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • să aveți capacitate deplină de exercițiu;
  • să aveți o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidati;
  • să îndepliniţi condiţiile de studii şi de vechime, potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  • să nu fi fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, ce ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.


c) Tipul probelor de concurs, locul, data şi ora desfăşurării acestora:

Nr.crt.Tipul probeiLocul desfășurăriiDataOra începerii
1Proba practicăSediul RATC Constanta04.03.201910:00
2InterviulSediul RATC Constanta06.03.201910:00

Bibliografia:
  • Calculatoare personale – arhitectura, componente, caracteristici, periferice, diagnosticare;
  • Sisteme de operare Windows 7, 8.1, 10, 2008, 2012, Linux
  • Retele de calculatoare
  • HTML, CSS, PHP, Sql, Java
  • Microsoft Office, LibreOffice, OpenOffice
  • Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe, modificata si completata
  • Regulamentul UE 2016/679

d) Calendarul de desfăşurare a concursului:

Nr.crt.Tipul probeiTermene
1Depunerea dosarelor de concurs26.02.2019; ora 15:00
2Datele de desfăşurare a probelor de concursConform lit.c)
3Termenul la care se afişează rezultatele pentru proba scrisă04.03.2019
4Termenul la care se afişează rezultatele pentru interviu06.03.2019
5Termenul în care se pot depune contestaţiile05.03.2019
6Termenul în care se afişează rezultatele contestaţiilor06.03.2019

Președinte comisie,
Nichita Anamaria


08feb.2019

Lucrări RAJA

Regia Autonomă Transport în Comun Constanța anunță publicul călător că azi, 8 februarie 2019, în intervalul orar 09:00 – 12:00, din cauza unei avarii RAJA survenite pe Str. Pandurului, pe tronsonul cuprins între Șos. Mangaliei și Str. Liliacului, autobuzele R.A.T.C. vor circula deviat pe următorul traseu:
- linia 5-40 pe traseul Șos. Mangaliei – Str. Hatman Arbore – Str. Meșterul Manole - Str Pandurului;
- liniile 101 C și 101M pe vechiul traseu, Șos. Mangaliei - B-dul Aurel Vlaicu.


30ian.2019

Al treilea lot de autobuze Isuzu

Regia Autonomă Transport în Comun Constanța anunță publicul călător că, introduce în circulație cel de al treilea lot de autobuze Isuzu.
Astfel, până la sfârșitul săptămânii, numărul autobuzelor noi, introduse în trafic, se va ridica la 60.

Conform graficului de livrări, pe măsură ce noile autobuze vor fi recepţionate, vor fi introduse în circulaţie, până la jumătatea acestui an.

Noua bază de transport în comun creează toate condiţiile necesare deplasării constănţenilor în condiţii de siguranţă, confort şi timp bine definit între staţii.

Autobuzele beneficiază de următoarele dotări de ultimă generație:
• Acces facil prin sistemul cu podea coborâtă;
• Rampe pentru persoanele cu dizabilități;
• Sisteme de climatizare și dispersie odorizant;
• 8 camere de luat vederi-6 la interior și 2 la exterior;
• Sistem 3D cu camere video pentru numărarea pasagerilor;
• Sistem audio-video pentru informarea pasagerilor: panouri cu led exterioare față/ lateral/ spate/, panou interior, 2 monitoare de 21.5;
• Sistem destinat încărcării dispozitivelor mobile USB Charge 5V-1A;
• Capabilitate Fleet Management.


Isuzu - RATC

29ian.2019

Anunț de interes public

Regia Autonomă Transport în Comun Constanța anunță publicul călător că, în urma numeroaselor cereri și pentru îmbunătățirea programului de transport, începând de vineri, 01 februarie 2019, suplimentează numărul autobuzelor care circulă pe linia 3 (Tomis Nord - Palazu Mare – Tomis Plus și retur).
Astfel, intervalul de succesiune al autobuzelor care circulă pe respectiva linie, s-a redus de la 20 de minute la 15 minute.

28ian.2019

Angajări

ANUNT
privind concursul pentru ocuparea postului vacant de
Economist (pe durată determinată) cod C.O.R.: 263102

a) Numărul si nivelul posturilor scoase la concurs: 1
Structurile în cadrul cărora se află aceste posturi: R.A.T.C. – Serviciul Financiar Contabilitate
Denumirea postului pentru care se organizează concursul: Economist

b) Documentele solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs:
  • CV în format Europass, redactat in limba romana (original);
  • Cazier judiciar (original);
  • Act identitate (copie simpla);
  • Acte de studii/acte formare profesionala (copie simpla) precum si copiile documentelor care atestă îndeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de regie;
  • Documente doveditoare ale activitatii (carnet de munca/adeverinte vechime/extras Revisal- copie simpla);
  • Adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare (original), eliberată cu cel mult 2 luni anterior derulării concursului de către către unitătile abilitate;
Locul de depunere a dosarului de concurs: Sediul R.A.T.C. – Serviciul Resurse Umane
Datele de contact ale persoanei care asigură secretariatul
comisiei de concurs:
Nume si prenume: Stanimir Monica Liliana
Telefon: 0241 618581/ int. 438

c) Conditiile specifice:
  • Studii de specialitate - studii superioare economice in domeniul financiar contabil
  • Experienta: minim 5 ani vechime in domeniul financiar contabil
  • Întocmirea lucrărilor de sinteză ( dări de seamă statistice, analize economice, bugete, etc.)
  • Persoana dinamica, energica si orientata catre rezultate
  • Cunoştinţe de operare/programe pe calculator: Microsoft Office-nivel mediu

d) Conditiile necesare ocupării postului:
  • să aveti cetătenie română si domiciliul în România;
  • să aveti vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • să aveti capacitate deplină de exercitiu;
  • să aveti o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidati, atestată pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  • să îndepliniţi condiţiile de studii şi de vechime, potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  • să nu fi fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, ce ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

e) Tipul probelor de concurs, locul, data şi ora desfăşurării acestora:

Nr.crt.Tipul probeiLocul desfășurăriiDataOra începerii
1Proba scrisăSediul RATC Constanta14.02.201911:00
2InterviulSediul RATC Constanta18.02.201911:00

Bibliografia:
  • Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata si actualizata;
  • Legea societatilor nr. 31/1990;
  • Ordinul nr. 3145/5.12.2017 privind aprobarea formatului si structurii bugetului de venituri si cheltuieli, precum si a anexelor de fundamentare a acestuia;
  • Legea nr. 92/2007 a serviciilor de transport public local;
  • Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale;
  • Legea nr. 99/2016 privind achizitiile sectoriale;
  • Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal;
  • Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala.

f) Calendarul de desfăşurare a concursului:

Nr.crt.Tipul probeiTermene
1Depunerea dosarelor de concursData limită: 08.02.2019; ora 15:00
2Datele de desfăşurare a probelor de concursCele stabilite la lit.e)
3Termenul la care se afişează rezultatele pentru proba scrisă14.02.2019
4Termenul la care se afişează rezultatele pentru interviu18.02.2019
5Termenul în care se pot depune contestaţiile15.02.2019, ora 15:00
6Termenul în care se afişează rezultatele contestaţiilor18.02.2019



Presedinte comisie,
Mariana Soceanu


28ian.2019

Angajări

ANUNT
privind concursul pentru ocuparea postului vacant de
CONTROLOR BILETE SI ABONAMENTE cod C.O.R.: 511203

a) Numărul si nivelul posturilor scoase la concurs: 2 posturi pe durata determinata de 12 luni - Functie executie
Structurile în cadrul cărora se află aceste posturi: R.A.T.C. – Birou Control General
Denumirea postului pentru care se organizează concursul: CONTROLOR BILETE SI ABONAMENTE

b) Documentele solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs:
  • cerere de înscriere la concurs adresată directorului general al regiei sau curriculum vitae (CV);
  • copia actului de identitate sau orice alt document care vă atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  • copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor;
  • carnetul de muncă si/sau, după caz, adeverinte care atestă vechimea în muncă;
  • cazierul judiciar;
  • adeverintă medicală care să vă ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 2 luni anterior derulării concursului de către medicul dvs. de familie sau de către unitătile sanitare abilitate;
Locul de depunere a dosarului de concurs: Sediul R.A.T.C. – Biroul Resurse Umane
Datele de contact ale persoanei care asigură secretariatul
comisiei de concurs:
Nume si prenume: Fizula Cadrie
Telefon: 0241 618581/ int. 438

c) Conditiile specifice:
  • Studii gimnaziale
  • Comunica intr-o maniera clara, concisa si convingatoare atat verbal cat si in scris, bun mediator
  • Experienta de lucru in activitati similare constituie avantaj

d) Conditiile necesare ocupării postului:
  • să aveti cetătenie română si domiciliul în România;
  • să cunoasteti limba română, scris si vorbit;
  • să aveti vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • să aveti capacitate deplină de exercitiu;
  • să aveti o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidati, atestată pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  • să îndepliniţi condiţiile de studii şi de vechime, potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  • să nu fi fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, ce ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

e) Tipul probelor de concurs, locul, data şi ora desfăşurării acestora:

Nr.crt.Tipul probeiLocul desfășurăriiDataOra începerii
1Proba scrisăSediul RATC Constanta14.02.201909:00
2InterviulSediul RATC Constanta18.02.201909:00

Bibliografia:
  • Legea 92/2007 a serviciilor de transport public local
  • Ordonanta nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor

f) Calendarul de desfăşurare a concursului:

Nr.crt.Tipul probeiTermene
1Depunerea dosarelor de concursData limită: 08.02.2019; ora 15:00
2Datele de desfăşurare a probelor de concursCele stabilite la lit.e)
3Termenul la care se afişează rezultatele pentru proba scrisă14.02.2019
4Termenul la care se afişează rezultatele pentru interviu18.02.2019
5Termenul în care se pot depune contestaţiile15.02.2019, ora 15:00
6Termenul în care se afişează rezultatele contestaţiilor18.02.2019



Presedinte comisie,
Marin Cornel


22ian.2019

Anunț de interes public

Regia Autonomă de Transport în Comun Constanța anunță publicul călător că, joi, 24 ianuarie 2019, cu ocazia Zilei Unirii Principatelor Române, zi de sărbătoare națională, transportul public în municipiul Constanța se va desfăşura în intervalul orar 05:45 – 23:00, potrivit graficului uzual din week-end.
Chioșcurile R.A.T.C. funcționează conform programului normal.

16ian.2019

Anunț de interes public

Regia Autonomă Transport în Comun Constanța reamintește publicului călător, tarifele tichetelor și abonamentelor de călătorie, categoriile de beneficiari ai abonamentelor cu reducere sau gratuități:

Tarife bilet:
 •  Bilet 1 călătorie = 1,50 lei
 •  Bilet 2 călătorii = 3,00 lei
 •  Bilet valabil 60 minute pe toate liniile = 2,00 lei
 •  Bilet valabil 7 zile pe toate liniile = 30,00 lei

Tarifele abonamentelor lunare:
 •  Abonament lunar 1 linie (nominalizat) = 55,00 lei
 •  Abonament lunar 2 linii (nominalizat) = 80,00 lei
 •  Abonament lunar toate liniile (nominalizat) = 125,00 lei
 •  Abonament lunar toate liniile la purtător (nenominalizat) = 140,00 lei

* Biletele și abonamentele se pot achiziționa de la toate punctele de lucru ale R.A.T.C. Constanța.
** Biletele se pot cumpăra și de la terți, conform Harta Puncte de Vănzare
harta puncte de vanzare
Plata biletelor prin SMS la 7475:
 •  cu textul – L – tarif 0,30 Euro + TVA – valabil 60 de minute / linia aleasă
 •  cu textul – O – tarif 0,42 Euro + TVA – valabil 60 de minute / toate liniile
 •  cu textul – Z – tarif 1,10 Euro + TVA – valabil 24 de ore / pe toate liniile
 •  cu textul – S – tarif 6 Euro + TVA – valabil 7 zile / pe toate liniile
Pentru regulamentul de utilizare complet se accesează pagina http://www.ratc.ro/plata-prin-sms/

plata prin SMS
Categoriile de beneficiari ai abonamentelor lunare cu 50% reducere:

 •  Elevi
- elevii care urmează cursurile la unitățile de învațământ obligatoriu, profesional și liceal acreditat / autorizat din Municipiul Constanța, indiferent de domiciliu;
- elevii cu domiciliul în Municipiul Constanța care urmează cursurile la unitățile de învățământ obligatoriu, profesional și liceal acreditat / autorizat, din afara Municipiului Constanța, numai pe rutele de transport ale R.A.T.C. din interiorul Municipiului Constanța.
 •  Personalul didactic și nedidactic
- personalul didactic și nedidactic încadrat în unitățile de învațământ preuniversitar și universitar din Municipiul Constanța, indiferent de domiciliu;
- personalul didactic și nedidactic care își desfășoară activitatea în unitățile de învățământ preuniversitar și universitar din afara Municipiului Constanța, numai pe rutele de transport ale R.A.T.C. din interiorul Municipiului Constanța.
 •  Studenți
- studenții înmatriculați la forma de învățământ cu frecvență, în institutii de învățământ superior acreditate (vârsta de până la 26 de ani), indiferent de domiciliu);
- studenții cu domiciliul în Municipiul Constanța înmatriculați la forma de învățământ cu frecvență, în instituții de învățământ superior acreditate din afara Municipiului Constanța, (vârsta de până la 26 de ani), numai pe rutele de transport ale R.A.T.C. din interiorul Municipiului Constanța).
 •  Donatorii de sânge

Tarifele abonamentelor lunare 50% reducere sunt urmatoarele:
- 1 linie = 27,50 lei
- 2 linii = 40,00 lei
- toate liniile = 62,50 lei

*Elevii, personalul didactic și nedidactic, studenții, își pot procura abonamentele lunare cu 50% reducere de la toate punctele de lucru ale R.A.T.C. Constanța.
** Donatorii de sânge își pot procura abonament lunar cu 50% reducere (în baza adeverinței tip eliberată pe Str. Mălinului nr. 4), la punctul de lucru de la Spital – B-dul Tomis.



Categoriile de beneficiari ai abonamentelor lunare GRATUITE, permise de călătorie trimestriale GRATUITE și legitimatii:

*Elevi
- orfanii proveniți din casele de copii, cu cerințe educaționale speciale, cu măsură de protecție specială sau tutelă;
- elevii care urmează cursurile la unitățile de învațământ obligatoriu, profesional și liceal acreditat / autorizat din Municipiul Constanța, indiferent de domiciliu;
- elevii cu domiciliul în Municipiul Constanța care urmează cursurile la unitățile de învățământ obligatoriu, profesional și liceal acreditat / autorizat, din afara Municipiului Constanța, numai pe rutele de transport ale R.A.T.C. din interiorul Municipiului Constanța)

*Studenți
- orfanii proveniți din casele de copii;
- studenții înmatriculați la forma de învățământ cu frecvență, în instituții de învățământ superior acreditate (vârsta de până la 26 de ani), indiferent de domiciliu;
- studenții cu domiciliul în Municipiul Constanța înmatriculați la forma de învățământ cu frecvență, în instituții de învățământ superior acreditate din afara Municipiului Constanța, (vârsta de până la 26 de ani), numai pe rutele de transport ale R.A.T.C. din interiorul Municipiului Constanța.

*Persoanele cu handicap ușor și mediu
**Beneficiarii Legii 416/2001. în baza listelor transmise de la Direcția Generală de Asistență Socială Constanța
***Șomerii indemnizați și neindemnizați - persoanele cu domiciliul în Municipiul Constanța, înregistrate ca șomeri indemnizați și neindemnizați la A.J.O.F.M. Constanța
****Beneficiarii Legilor 118/1990 și 189/2000 - deportații, deținuții politici, strămutații și persecutații etnici
*****Persoanele cu dizabilități - persoanele cu handicap grav și accentuat, asistenții personali ai persoanelor cu handicap grav sau însoțitorii acestora, nevăzătorii și însoțitorii acestora, conform legii 448/2006.

*Elevii orfani, studenții orfani și persoanele cu handicap ușor și mediu, își pot procura abonamentele GRATUITE de la toate punctele de lucru ale R.A.T.C. Constanța.
**Beneficiarii Legii 416/2001 își pot procura abonamentele lunare GRATUITE de la punctul de lucru R.A.T.C. Constanța din zona CITY Mall.
***Șomerii indemnizați și neindemnizați, își pot procura abonamentele lunare GRATUITE de la punctele de lucru R.A.T.C. Constanța de la CARREFOUR (Șos. Mangaliei) sau DELFINARIU.
****Beneficiarii Legilor 118/1990 și 189/2000
- pentru ELIBERARE permis de călătorie (beneficiari noi, permis pierdut, furat sau distrus) – la sediul R.A.T.C. din Str. Industrială nr. 8.
- pentru VIZA trimestrială a permisului de călătorie – la punctul de lucru GARĂ (în spatele Dispeceratului).
*****Persoanele cu dizabilități își pot procura legitimațiile de călătorie de la blocul turn GARĂ – D.G.A.S.P.C. - B-dul Ferdinand nr. 97.



15ian.2019

Acte de vandalism (video)

Regia Autonomă Transport în Comun Constanța face apel la spiritul civic al cetățenilor ca urmare a actelor de vandalism înregistrate și în autobuzele noi.
Ieri, un puști grăbit a urcat în mijlocul de transport în comun, s-a așezat pe primul scaun liber, a scos un marker din buzunar și a mâzgălit pervazul. Totul a fost surprins de camerele de luat vederi din noile autobuze achiziționate de Primăria Municipiului Constanța.
Pentru a proteja identitatea minorului imaginile au fost procesate, dar întregul pachet filmat cu cele 8 camere interne și externe, va fi înaintat de către reprezentanții R.A.T.C. poliției, pentru identificarea persoanei și stabilirea sancțiunii.
Pe lângă pagubele rezultate din înlocuirea pieselor distruse sau deteriorate, R.A.T.C. înregistrează pierderi şi în urma imobilizării autobuzelor.

Vă rugăm să nu tolerați distrugerea sau vandalizarea autobuzelor și să anunțați conducătorul auto. De asemenea, vă încurajăm să sunați la dispeceratul Direcției Generale de Poliție Locală la telefoanele 0241 484 205 sau 0799 606 142 (WhatsApp), la dispeceratul R.A.T.C. sau la numărul călătorului 0241 694 960.



Pagina 4 din 34« Anunțuri mai noi123456 ... 34Anunțuri mai vechi »